Turizmo atstovai: drausmingi keliautojai iššūkių dėl spūsčių Vilniaus oro uoste išvengia

Tęsiantis kalboms apie keliautojų eiles Vilniaus oro uoste, Lietuvos turizmo atstovai ramina – nesklandumų galima išvengti laikantis rekomendacijų į oro uostą atvykti prieš 2 valandas.

„Lyginant su didžiaisiais užsienio oro uostais, keliautojų srautai mūsų šalies oro uostose yra nedideli, tad nesame pratę prie eilių. Vis tik reikia būti drausmingiems ir atminti, kad nepriklausomai nuo išvykstančiųjų srautų dydžio, atvykti į oro uostą reikia bent dvi valandas prieš skrydį – tuomet patirsite mažiau streso“, – sako Milda Plepytė-Rainienė, Lietuvos turizmo asociacijos vykdomoji direktorė.

Ji atkreipia dėmesį, kad lapkričio mėnesį mažės skrydžių skaičius, tad ir keliautojų skaičius oro uoste bus mažesnis, o pradėjus veikti šiuo metu statomam naujajam terminalui gerokai sumažės srautai senajame.

Kelionių organizatoriai taip pat tvirtina, kad disciplinuoti poilsiautojai dėl padidėjusių eilių Vilniaus oro uoste nesiskundžia. O suprasdami šiuo metu esančią situaciją, jie geranoriškai bendradarbiauja ir palaukia vėluojančių klientų.

„Savo keliautojus esame informavę, kad dėl sustiprintų aviacinio saugumo patikros procedūrų reikėtų laikytis drausmės ir į oro uostą atvykti prieš 2-2,5 val. Bet ne anksčiau, nes tai vėlgi prisideda prie srautų masto. Taip pat esame pateikę keliautojams rekomendacijas, kaip sklandžiai pasiruošti aviacijos saugumo patikrai, ką galima vežtis registruotame ar rankiniame bagaže. O norintiesiems greičiau atlikti privalomas procedūras, rekomenduojame į skrydį registruotis internetu ir užsisakyti prioritetinio aptarnavimo paslaugą“, – kalba Inga Aukštuolytė, „Tez Tour“ ryšių su visuomene ir rinkodaros skyriaus vadovė.

Pasak jos, kelionių organizatorius nuolat bendrauja su Vilniaus oro uosto administracija ir kitais partneriais, siekdamas efektyviai valdyti kelionių planavimą, kad užtikrintų patogią ir malonią keliavimo patirtį.

Apie tai, kad dedamos visos pastangos suvaldyti situaciją, praėjusią savaitę kalbėjo Lietuvos oro uostų saugos ir saugumo departamento direktorius Vidas Kšanas.

„Sugriežtinus aviacijos saugumo patikrą, siekiame, kad ilgesnio laukimo laiko terminale iššūkiai būtų amortizuoti didinant darbuotojų skaičių aviacijos saugumo patikros postuose – norime, kad vienu metu galėtume patikrinti kuo daugiau keliautojų. Lygiagrečiai augindami terminalo asistentų gretas, siekiame, kad laukiantys savo eilės keleiviai būtų pasitikti, jiems suteikta visa reikiama informacija, o gal net ir pagalba, jei jos reikia dar tik laukiant patikros", – teigė V. Kšanas.

Vilkite vėliavą į norimą vietą žemėlapyje
OK
Lankytojų patogumui, norint teikti asmeninę informaciją, įsiminti asmeninius pageidavimus ir svetainės nustatymus, mūsų svetainėje naudojami slapukai ir kitos panašios technologijos. Norėdami naudotis svetaine, turite patvirtinti savo sutikimą naudoti nurodytas technologijas. Išsamiau
Sutinku